למה משמשים סרטי תדמית
הפקת סרט תדמית נעשית לצרכים מגוונים הן בחברות מסחריות והן בחברות וארגונים ציבוריים. הפקת סרט תדמית לעסק מיועדת להגברת התדמית של העסק, הארגון או החברה בצורה של סרט אינפורמטיבי ולא בצורה של סרטון פרסום המיועד למכירות ישירות של מוצרים או שירותים. הפקת סרטי תדמית נעשית כיום הן להקרנה באירועים מיוחדים כמו כנסים או ועידות, תערוכות שונות, להקרנה בערבי השקה של מוצרים שונים, בערבי עובדים, בימי עיון וכדומה. סרטי תדמית רבים מופקים כיום גם להקרנה באינטרנט באתרי החברות והארגונים השונים וכן באתרים כלליים של סרטונים כדוגמת יו טיוב וכדומה.
למה צריך סרטי תדמית
הפקת סרט תדמית לעסק נעשית לצורך שיפור התדמית של העסק וסרט כזה נחשב לכלי מעולה בכל הקשור ליחסי הציבור של הארגון, הגדלת החשיפה שלו ולהחדרת מכובדות בכל הקשור לעסק ופעולותיו.
יש סרטי תדמית מאד פשוטים המתארים את העסק או את פעילותו בדרך ישירה ללא אמצעים רבים ויש סרטי תדמית שמאד מושקעים ונעשה בהם שימוש באנימציה, מוסיקה מיוחדת, שחקנים, תפאורות מיוחדות וכדומה.
מי מפיק סרטי תדמית
אם דרוש לכם סרט תדמית פשוט שבו יושב מנהל החברה ומספר על החברה ופעילותה במשרד, כל שאתם זקוקים לו היא מצלמה, פנס תאורה ושקט בזמן הצילום. אבל במידה ואתם רוצים סרט יותר איכותי מבחינת ההפקה יש להיעזר בשירותיהן של חברות הפקה מקצועיות. הפקת סרט תדמית לעסק יכולה לעלות כמה אלפי שקלים ולהגיע עד למאות אלפי שקלים. הדבר תלוי באיכות ההפקה ובאלמנטים הנחוצים כדי להגיע לאיכות זו. למשל: סרט תדמית לעסק שכולל צילומי הליקופטר, צילומים מתחת למים או צילומים רבי משתתפים יהיה יקר יותר מסרטון שמצולם באופן רגיל. סרט תדמית שדורש קטעי אנימציה מורכבים יהיה יקר יותר מסרט ללא וכן הלאה.